دانلود بازی تاریکی DARK
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی تاریکی DARK
نوشته شده در جمعه 29 آذر 1392
بازدید : 560
نویسنده : KAKA

دانلود بازی تاریکی DARK

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

DARK یک بازی اکشن با المنت های RPG است که در آن شما در قالب یک شکارچی قدیمی ایفای نقش می کنید، و آن شکارچی کسی نیست جز: خون آشام! با نیروهایتان در سایه ها کمین کنید، در تاریکی پیش بروید و از مهارت های قدرتمندانه ی خون آشام برای کشتن قربانیان خود استفاده کنید.
داستان جذاب DARK شما را به قلب دنیای خون و تاریکی می برد، جایی که شکارچی نیز می تواند قربانی شود! خون آشام های دیگر را شکست دهید، کاراکتر خود را ارتقاء و مهارت های وحشتناک خود مانند امکان ناپدید شدن و غافلگیر کردن دشمنان را در خود افزایش دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی تاریکی DARK

برخی از ویژگی های این بازی:

- حرکت پنهانی و اکشن در اجرای نقش: تجربه کسب کنید، نیورهای نابود کننده را ارتقاء دهید و مهارت ها را بالا ببرید تا به یک قاتل قدرتمند تبدیل شوید.
- از مهارت های وسیع خون آشام بهره ببرید، از قدرت های تهاجمی برای حمله و از بین بردن دشمنانی که زیر پوست تاریکی پنهان شده اند استفاده کنید. نامرئی شوید، به طور ناگهانی قربانی را به دام بیندازید و به او حمله کنید.

دانلود بازی تاریکی DARK

- دشمنان مختلفی منتظر دندانهای نیش خون آشام هستند، از پلیس های انسان گرفته تا موجودات پلید شب گرد.
- راه خود را در محیط هایی که با دقت و زیبایی بالا طراحی شده اند پیش بگیرید، از موزه های شهر تا خانه ی پنهان یک فرمانروای خون آشام در کاخی بلند و بزرگ!
- گرافیک سه بعدی بسیار عالی

دانلود بازی تاریکی DARK

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2
Processor: 2.0 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT / ATI Radeon HD 4670 / Intel HD Graphics 4000, with 512 MB dedicated RAM
Hard Drive: 5 GB HD space
Sound: DirectX compatible sound card

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل DARK.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Fairlight شوید و فایلهای cracktro.exe, DarkApp.exe, steam_api.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.





:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: